Spoštovani starši in učenci!

V torek, 6. oktobra 2015 smo izvedli kulturni dan PASTI MLADOSTNIŠTVA za učence od 5. do 9. razreda. Dan smo zasnovali tako, da so učenci spoznavali načine in vrste komunikacije, skupaj z razredniki. Učenci so spoznavali sebe in svoje vrstnike preko socialnih iger, učenja socialnih veščin ter sodobnih pasti komunikacije na spletu in zasvojenosti med mladimi. Učiteljica Irena Rimc Voglar, računalničarka Metka Krošelj Molan in svetovalna delavka Andreja Ninković so pripravile strokovne teme delavnic, ki so bile povezane s pastmi mladostništva in odvisnostmi. Nevarnosti na spletnih omrežjih in odvisnosti na vseh področjih so del vsakdana, zato je bil namen učence seznaniti, opremiti in jih pripraviti na situacije, v katerih bi se lahko znašli ali se celo znajdejo. Učenci 5. in 6. razreda so bili osredotočeni na učenje socialnih veščin in socialnih iger, kjer so spoznavali tako sebe, kakor tudi svoje vrstnike. Nekaj časa so tudi namenili pastem mladostništva in odvisnostim pri mladih. Učenci 7. razreda so spoznavali socialne veščine sodelovanja z drugimi ter nevarnosti spletnih omrežij, načine komunikacije na spletu in socialnih omrežij. Učenci 8. in 9. razreda so namenili več časa verbalni in neverbalni komunikaciji v obliki delavniškega dela ter vseh treh strokovnih delavnic. Učenci so pokazali veliko zanimanje za delo v delavnicah, saj so bili aktivni in sodelujoči. Namen kulturnega dne je bil, da otroci in mladostniki spoznajo dobre plati komunikacije, slabe plati in nevarnosti spletnih in socialnih omrežij ter jih opremiti z veščinami, da se v takšnih situacijah znajdejo. Odnosi so pomemben del sobivanja, ki se gradijo vsak dan. Na tak ali drugačen način. Prepričani smo, da so takšne vsebine skritega kurikuluma ključne za napredek otroka in njegovo boljše počutje.

Pripravila: Andreja Ninković, spec.

(Skupno 41 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost