Pri pouku angleščine res radi delamo mednarodne projekte. Končali smo še zadnje tri.

IMAGINARY WORLDS (Turčija, Slovenija) 6.r.
Učenci 6.a so v skupinah ustvarjali svoje domišljijske svetove, risali zemljevid svoje dežele, si zamislili prebivalce, glavno mesto, predsednika, denar, šolo.
Nastali so neverjetni svetovi: Blue Dream, Uransun, Magic land, Deer country. Vsaka skupina je predstavila svoj svet v programu Storyjumper. Ko smo program spoznali, je postalo kar zabavno.
Projekt smo zaključili 7. junija, ko smo se z vrstniki iz Turčije srečali v živo preko Google Meeta. Na začetku smo se preizkusili v Kahootu iz znanja Turčije in Slovenije, potem pa smo predstavili svoje izdelke. Nastale so res fantastične knjige, nekateri so v to vnesli veliko truda.

GLOBAL TECHNOLOGY WITH WEB 2.0 TOOLS (Ukrajina, Turčija, Italija, Portugalska, Francija, Slovenija, Romunija, Belgija, Tunizija) 7.a in 7.b
Pri projektu je sodelovalo 23 učiteljev iz 9 evropskih držav. Cilj projekta je bil učence naučiti uporabljati več digitalnih orodij za namen pouka. Začeli smo z izdelovanjem loga in posterja za skupni projekt v programu Canva, na kar smo imeli še skupno glasovanje. Pogovarjali smo se tudi o pravilih obnašanja na internetu in naredili filmček. Pripravili smo Kahoot kviz o Sloveniji za prvo srečanje v živo z vrstniki iz Turčije, izdelali strip v programu Toonytool na temo empatija, v programu Cram izdelali kartice za lažje učenje nepravilnih glagolov in besedišča in skupaj z ostalimi državami napisali pesem o prijaznosti (vsak eno vrstico). V mentimetru smo naredili besedni oblak na temo poštenost, v programu Crossword smo izdelovali križanke (največ spet za nepravilne glagole) in skupaj narisali velik plakat za dan zemlje (vsaka šola en košček). V forumu smo pisali tudi drugim vrstnikom, uredili svoj profil in avatar.
Maja smo se srečali vsi skupaj na talent showu na Zoomu, kjer se je vsaka država predstavila z eno točko. Hvala Urhu za pogum. Zaključili smo s Kahoot kvizom o etwinningu, s skupnim slovarjem digitalnih orodij od A-Z in evalvaciji na Padletu. Na koncu so otroci prejeli tudi certifikate.

BIODIVERSITY/ ENVIRONMENT (Španija, Portugalska, Francija, Ukrajina, Turčija, Slovenija) 9.r.
Namen projekta je bil učence ozavestiti o biodiverziteti lokalne pokrajine, okoljevarstvenih problemih in jih spodbuditi k iskanju rešitev. Na začetku so naredili predstavitev šole in okolice šole. Eno uro smo posvetili kvizu Ecological Footprint calculator, ki glede na način tvojega življenja izračuna, koliko planetov bi potrebovali, če bi vsi živeli kot ti. Prišli smo do kar presenetljivih rezultatov. Debatirali smo, kaj bi bilo potrebno spremeniti. Potem so se razdelili v dve skupini in nekaj ur skupno delali predstavitev v Google predstavitvah. Začeli so z biološko raznovrstnostjo Slovenije, raziskovali ekološke probleme in skupaj zapisali možne rešitve. Nastali sta enkratni predstavitvi. Še eno dodatno uro so v dveh skupinah iskali predloge in rešitve za bolj zeleno šolo, ki se bodo predali ravnateljici. Izpostavili so sončne celice, sajenje dreves, vrt, prepoved plastike, učilnico na prostem, več rastlin po učilnicah, električni šolski kombi (ali hibrid).
Na to temo je dvakrat predaval tudi naš ameriški prijatelj John Boyd, ki ga ta tema zelo zanima. Skupaj smo se potem odločili, da naredimo čistilno akcijo od Cerkelj do Boršta, ki je lepo uspela. John jim je povedal “The future of our planet is in your hands” in mislim, da se tega večinoma dobra zavedajo.

(Skupno 111 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost