Global Citizenship Community 9.r. in dobrodelna akcija zbiranja hrane
 
V začetku leta smo se pri pouku angleščine preko Iearna na povabilo dr.Marka Hymana vključili v Global citizenship community, v kateri sodeluje 15 učiteljev iz celega sveta, namen le-tega pa je medvrstniško povezovanje, komunikacija, spoznavanje drugih kultur, spoznavanje globalnih problemov in predvsem skupno iskanje rešitev. Mlade bi radi naučili, da njihov glas šteje in da lahko tudi oni spreminjajo svet. Na strani globalcitizenscommunity.org/ si lahko ogledate vse predstavitve THIS IS US po abecednem redu držav, ki sodelujejo. Tudi naša je med njimi.
Organizirali smo več Zoom klepetov v živo, da se bolje spoznamo (posebej z Izraelom, Japonsko, Meksikom, ZDA). Potem pa smo se vsi skupaj razpravljali, kaj pomeni pojem globalni državljan in začeli spoznavati največje globalne probleme. Pridružili so se nam še učenci iz Gane, Ugande, Pakistana, Tunizije, Romunije. Razprave so potekale v ‘breakout’ sobah. Zaradi različnih časovnih pasov so ti klepeti žal največkrat potekali v nedeljo v popoldanskem času (za to se učencem še posebej zahvaljujem). Spoznali smo 17 trajnostno razvojnih ciljev Združenih narodov in iskali rešitve zanje. Učenci so se razdelili v skupine glede na svoje interese. Nekatere skupine so naredile projektne naloge ali ustvarile Instagram račune za ozaveščanje ljudi o določenem globalnem problemu (npr. življenje v oceanih, enakost med spoloma, klimatske spremembe, čista energija), 
Učenka Tina: Skupine smo skupaj naredile različne projekte na različnih omrežjih, nekateri smo naredili skupine na instagramu, s katerimi poskušamo ozaveščati ostale, da bi razumeli v kakšni situaciji smo. Po mojem mnenju je to bila super izkušnja, ozavestili smo veliko drugih in tudi sami sebe, saj nikoli ne veš, kaj vse se dogaja po svetu in nikoli ne opazimo toliko problemov pri drugih, kot jih pri samih sebi. Škoda je samo, da se leto končuje z našimi projekti in da zapuščamo šolo. Če bi lahko ta projekt imela še v srednji šoli, bi definitivno spet šla in se pogovarjala z drugimi o njihovih problemih kot z osebami in državljani sveta.
V skupini “No hunger” pa so se odločili, da pisanje po spletu ni dovolj, da je treba nekaj konkretno narediti. Tako se je rodila ideja, da bi zbirali hrano za ljudi v stiski. Učenci so oblikovali poster, ki smo ga delili po medmrežju. Zbirali smo še obleke in igrače. Šli so tudi po vseh razredih šole, da so vse obvestili. 
Še tukaj bi se radi zahvalila VSEM učencem in učiteljem, ki ste pomagali pri akciji. Zbrali smo res veliko hrane, nekaj oblačil in igrač. Donacije so bile predane društvu Zadnje upanje, ki je že obdarovalo družine, ki so bile vse vesele pomoči. 
Javna objava društva Zadnje upanje na Facebooku:

“Čudovita gesta devetošolcev iz OŠ Cerklje ob Krki z učiteljico Mojco so organizirali zbiranje hrane za družine v stiski. Zbrano hrano so predali našemu zavodu, mi pa smo jo danes razdelili med družine, potrebne pomoči iz Posavja.
Očke otrok in staršev, ki se težko prebijajo skozi življenje, so danes sijale, marsikatero oko se je orosilo.
Iskrena hvala draga srčna mladina in poklon učiteljicam, ki spodbujajo mladino k sočutju in srčnosti.❤❤.
HVALA!”

(Skupno 64 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost